Translate this page:

BEZPIECZEŃSTWO LATANIA


AOPA PILOT, wrzesień 2016, str. 18

 

Myślenie pomaga - "los jest myśliwym"

(Tego nie ma w listach kontrolnych w sytuacjach awaryjnych)

 

TRANS WORLD AIRLINES Lot 235 wystartował zgodnie z planem na nocną trasę z Los Angeles do Honolulu 28 maja 1989 r. Kierując się w stronę Dinty, pierwszego punktu...


PRZEGLĄD LOTNICZY - listopad 2008, www.plar.pl

 

Za mało - żle, za dużo - żle

Kamil Iwankiewicz

 

Temat oleju silnikowego pojawiał się w felietonach z cyklu „Porady mechanika" już kilkukrotnie, lecz wyłącznie przy okazji innych zagadnień związanych z eksploatacją silników...


PILOTclub X-XI 2006


WYPADKI LOTNICZE - Okoliczności, przyczyny i zalecenia profilaktyczne

 

W Biuletynie ULG BL nr 14/2005 z 12 grudnia (dostępny w zakładce Bezpieczeństwo na stronie www.ulc.gov.pl) były opisane trzy zdarzenia lotnicze, których wspólnym przyczynowym mianownikiem był brak paliwa. Poniżej, przypominamy...


Int. Flight Training No 101 03/2003

 

Problem paliwa w JAK 52 pozostaje zagadką

 

The Yak 52 was refuelled, before departing on a planned flight to Carlisle Airport in formation with another Yak aircraft, routing via the Lake District...


International Flight Training News - issue 96, sierpień 2002


Wypadek samolotu z powodu braku paliwa. Piloci wzywają do zmian.

 

The training flight was planned as a circuit detail using Runway 32 and the student carried out the pre-flight inspection. The fuel gauge indicated full...


14 International Flight Training News - issue 85, lipiec 2001

 

Paliwo, niewiarygodne wskaźniki i co z tym powinna zrobić władza lotnicza

by Rufus Heald

 

The obvious difference between an aeroplane and a glider is that the aeroplane has some form of mechanical propulsion...